Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 - 2010

Garantie: Ja
35350 Km
Zwart Geel
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
kawasaki - versys-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen deze Versys 650 het gaat hier om het tweede model met de andere koplamp.

Motorfiets is net voorzien van een nieuwe set Michelin banden en nieuwe ketting en tandwielen.

Motorfiets is voorzien van een hogere donkere ruit en een topdrager met daarop een Givi topkoffer.

Super fijn rijdende All Road motorfiets met het betrouwbare 2 cilinder motorblok met het leuke karakter.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Voorspatbord heeft een kleine beschadeging door het keer vergeten van het schijfremslot.

Verder ziet motor er netjes uit voor zijn leeftijd.

Inruil en financiering is op deze motor mogelijk.

De koffie staat klaar.




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
garantie, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion