Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE CVO FLHXSE - 2016

Garantie: Ja
32143 Km
BLACK LICORICE
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2016

Prachtige FLHXSE Street Glide CVO in de meest gewilde kleur "Black Licorice Flames".
Voorzien van oa Jekill and Hyde elektronisch bedienbaar uitlaatsysteem(goedgekeurd), hoger stuur en dockingkit voor afneembaar bagagerek of passagiersrugsteun.
Pssagiers(CVO)zadel ook aanwezig maar staat niet op de fotor's.

Origineel NL geleverd en inclusief beide originele sleutels.

De motorfiets is door ons voorzien van de 32.000 km beurt en twee nieuwe banden om direct zorgeloos op te kunnen stappen.

De prijs betreft de rijklaarprijs mét garantie en zonder bijkomende kosten.

Interesse?
Neem gerust contact op met onze verkopers Ludo en Mike.

Harley-Davidson Amsterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig nagelopen.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe en occasion Harley-Davidson motoren.

- Financieren is mogelijk.
- Altijd 12 maanden BOVAG garantie.
- U kunt daarnaast ook kiezen voor de eerstvolgende servicebeurt volgens fabrieksopgave met 24 maanden garantie tegen meerprijs(vraag naar de voorwaarden).
- Inruil van alle merken motoren is mogelijk.
- Ook inruil van uw auto, boot of caravan is bespreekbaar!
- Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.
- Ook voor personalisatie(customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij u bij terecht.

Kijk ook eens naar onze overige advertenties!

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: www.harleydavidsonamsterdam.shop
Wist u dat u bij ons ook een nieuwe Harley-Davidson kunt huren?
Kijk voor ons aanbod op: https://hd-amro.nl/rentals#huuraanbodHDA

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 020-8334455
Of per Email : sales@harleydavidsonamsterdam.nl


Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Gesloten.
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 09:00 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion