Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Amsterdam


hd-amro.nl
020-8334455
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Amsterdam
44 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2016, 37383 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXLRS 114
€ 25.950,- p/mnd klik hier
2023, 9434 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER S RH 1250
€ 21.457,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2006, 47776 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 50447 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 17994 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY S FLSTFBS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2017, 10806 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT FXSB
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 6963 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2021, 62775 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLHS
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE FLHS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
1992, 21319 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2014, 21771 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CUSTOM FLTRX
€ 41.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON 1200 XL 1200 NS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 13527 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 23739 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2011, 54236 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 45317 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2003, 32000 Km
BUELL XB 12 R
BUELL XB 12 R
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 54770 Km
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 5300 Km
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
HARLEY-DAVIDSON LIVEWIRE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 5100 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion