Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL FXDR 114 - 2020

Garantie: Nee
4850 Km
WICKED RED DENIM
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
harley-davidson - softail-fxdr-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Garantie: Tot 1 juli 2025 (voor voorwaarden zie de website, extra garantie mogelijk)

In vrijwel nieuwstaat verkerende Harley-Davidson FXDR Softail van 2020:

M8 V-Twin 114 cu / 1.868 cc;
Wicked Red Denim;
ca. 4.850 km (NL-motor);
ABS;
LED koplamp;
LED-knipperlichten voorzijde;
Upside-down voorvork;
240 achterband;
HD-Alarm.

Deze FXDR is absoluut schadevrij, technisch 100% in orde, optisch een ‘10- op een schaal van 1:10 en wordt geleverd met garantie tot 1 juli 2025 (extra garantie mogelijk).

= Bedrijfsinformatie =

Onze prijzen zijn marktconform. Daarom a.u.b. geen berichten sturen met biedingen, de vraag naar de uiterste prijs of waar de motor voor weg kan.

Voor een bezichtiging en/of proefrit bel 06-22829608 om teleurstellingen te voorkomen. Let wel:
- Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen;
- Een proefrit is mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Indien er sprake is van inruil neem deze motorfiets dan mee zodat we van te voren de inruilwaarde kunnen bepalen.

Zie de website voor de andere op voorraad zijnde Harley-Davidson motoren uit de Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-rod en Adventure familie en de inruil- en financieringsmogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
US Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion