Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SERVICECAR - 1959

Garantie: Nee
Onbekend
White
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
harley-davidson - servicecar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Harley Davidson Servi-car

- Bouwjaar 1959
- Hydra glide voorvork
- Originele hd sirene op voorwiel
- Originele Delco remy claxon
- Originele HD handvaten
- Originele HD floorboards & brake pedal pad
- 750 cc
- 3 versnellingen + 1 achteruit
- Zwarte velgen gespaakt
- Zwarte voorvork
- Zweefzadel
- Stalen bak
- Originele servi car wielen

Servi car uit 1959. In het verleden geheel gerestaureerd en motorblok / bak gereviseerd. Hier en daar lichte patina aanwezig, maar het geheel verkeert in nette en goede staat. Een bod doen mag, maar alleen bij serieuze interesse, en daarbij behorend dus ook een serieus bod. De servi-car komt uit een prive collectie, en is geconserveerd weggezet. Moet weer opgestart worden.

Momenteel alleen per e-mail bereikbaar op: info@harliepleats.nl
Inruilen op deze servi car is niet mogelijk. Bezichtiging alleen op afspraak, en alleen bij serieuze interesse.





Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion