Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

Garantie: Nee
100 Km
.
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 0041

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Brandstofsoort: Elektrisch
Actieradius: 222 km
Transmissie: Automaat
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 23 kWh
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 213 x 86 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis

Accu laden: 1-fase, 3 kW (63,5 km/u)
Accu snelladen: CCS (Combined Charging System), 24 kW (400 km/u)

Energica Brabant is de officiële dealer voor Energica in de regio Noord-Brabant.

Aan de in deze advertentie getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten ontleend worden en al het getoonde is onder voorbehoud van type- en/of (digitale) weergavefouten. Neem bij de twijfel over de juistheid van een advertentie altijd contact op met een verkoopadviseur van PGZ B.V.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Handvatverwarming, Kofferset (112 liter), Rode accenten op velgen, Stuuruiteinden in zwart




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Energica Brabant
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion