Nieuwsbrief:

Energica Brabant

De stap naar tweewielers, zeker die van Energica, ligt meer voor de hand dan mogelijk gedacht. Een bedrijf gespecialiseerd in premium en sportieve voertuigen heeft natuurlijk veel motorrijders en liefhebbers in de gelederen. Bovendien is elektrificatie een stap waar alle PGZ merken hard mee bezig zijn met zeer mooie producten tot gevolg. Die twee zaken samen vormen een mooie basis voor een Energica dealerschap, maar gaven nog niet de doorslag. Ze waren wel de reden om eens, vrijblijvend, met een aantal medewerkers een proefrit te maken op Energica's, puur om te zien hoe ver elektrificatie gekomen was bij de motorfietsen. Ver. Heel ver, bleek het antwoord. Nadat de adrenaline ver genoeg gezakt was om ook weer zakelijke beslissingen te nemen, werd het enthousiasme niet minder: dit hoort bij PGZ, dit moeten we gaan doen! En zo ontstond de eerste Energica merkdealer van Nederland. Klaar om iedere motorrijder uit te leggen en te laten ervaren dat de toekomst gearriveerd is, met een product wat zowel met het hoofd als met het hart een keuze is die ontzettend veel plezier te bieden heeft. Elke motorrijder is bij deze uitgedaagd om de elektrische revolutie te ervaren, zowel in de showroom als rijdend op één van onze demo-voertuigen (op afspraak). Graag tot ziens bij Energica Brabant!
Alle motoren van Energica Brabant
5 motoren gevonden
ENERGICA ESSEESSE9+
ENERGICA ESSEESSE9+
€ 27.995,- p/mnd klik hier
2022, 350 Km
Merkdealer
ENERGICA ESSEESSE9+
ENERGICA ESSEESSE9+
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2022, 15000 Km
Merkdealer
ENERGICA EXPERIA
ENERGICA EXPERIA
€ 32.499,- p/mnd klik hier
2024, 100 Km
Merkdealer
ENERGICA EVA RIBELLE
ENERGICA EVA RIBELLE
€ 29.995,- p/mnd klik hier
2023, 10 Km
Merkdealer
ENERGICA EXPERIA
ENERGICA EXPERIA
2023, 100 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion