Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4S - 2023

Garantie: Ja
5531 Km
Mat zwart
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
ducati - streetfighter-v4s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
V4 S / Streetfighter V4S

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

De ultieme combinatie van agressieve styling, geavanceerde technologie en brute prestaties. Met zijn 208 pk, semi-actieve Öhlins-vering en ultralicht chassis is de Streetfighter V4 S klaar om elke bocht te domineren. Deze naked superbike levert pure sensatie op straat.

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Recent nieuwe banden

Onderscheidende opties:
- Open clutch cover
- Bar end spiegels
- Ducati carbon windscherm
- Tankpads
- CNC Remvloeistof pot
- CNC Koppelingvloeistof pot
- Ducati Remhendel
- Ducati koppelinghendel
- Ducati Handvaten
- Ducati sneltank
- Ducati kentekenhouder 
- Ducati Seat cover
- Ducati knipperlichten
- Riding Modes
- Power Modes
- Cornering ABS EVO
- Ducati Traction Control (DTC) EVO 2
- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
- Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
- Ducati Power Launch (DPL)
- Ducati Slide Control (DSC)
- Engine Brake Control (EBC) EVO 2
- Daytime Running Light (DRL)
- Ducati Electronic Suspension (DES) EVO
- Öhlins Smart EC 2.0 veringbesturing
- 16 desmodromisch bediende kleppen
- Vloeistofkoeling
- Elliptische gasklephuizen
- Ride-by-wire
- ‘twin pulse’ ontstekingsvolgorde
- Contra-roterende krukas
- Aluminium monocoque hoofdframe
- Aluminium buizen achterframe
- Öhlins NIX30 upside-down voorvork
- Öhlins stuurdemper
- Öhlins TTX36 monoschokdemper achter
- Enkelzijdige aluminium achterbrug
- Marchesini gesmeed lichtmetaal velgen
- Pirelli Diablo Rosso IV Corsa banden
- Brembo Stylema monobloc remklauwen
- 5 inch TFT kleurenscherm
- Quick adjustment stuurknoppen
- Volledige LED verlichting
- Automatische bandencalibratie
- Lithium -ion accu
 
Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Zonder aanbetaling is reserveren helaas niet mogelijk.
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion