Nieuwsbrief:

SDF Motoren

SDF Motoren is een kleinschalige motorzaak in Tilburg met een snel wisselend en betaalbaar aanbod van gebruikte motoren. Door de goede samenwerking en een breed netwerk is er altijd een motor voor u beschikbaar. SDF Motoren is op afspraak geopend, ook in de avonduren en weekend. WAAROM SDF MOTOREN? Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding Selectieve inkoop Snel wisselend aanbod, scherpe prijzen Geen kosten rijklaar maken Geen afleverkosten Goede samenwerking en breed netwerk Gespecialiseerd in bemiddeling  
Alle motoren van SDF Motoren
14 motoren gevonden
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 41000 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 6.875,- p/mnd klik hier
2018, 27300 Km
SUZUKI V-STROM 650 ABS
SUZUKI V-STROM 650 ABS
€ 6.090,- p/mnd klik hier
2015, 39000 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 7.795,- p/mnd klik hier
2018, 21500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2009, 34500 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 9.375,- p/mnd klik hier
2010, 72000 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2015, 71000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 25000 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC
BMW R 1200 GS ABS-ASC
€ 6.725,- p/mnd klik hier
2008, 85000 Km
BMW R 1200 R ABS
BMW R 1200 R ABS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2011, 66300 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2003, 95000 Km
KAWASAKI VERSYS X-300
KAWASAKI VERSYS X-300
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2020, 40000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 12.550,- p/mnd klik hier
2018, 42800 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRX
TRIUMPH TIGER 800 XRX
€ 8.425,- p/mnd klik hier
2016, 40170 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion