Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2025

Nieuw
Nebula black
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
CF Moto 450 NK Sport.

Nieuw, 5jaar Fabriek garantie.

Ook geschikt voor A2 rijbewijs.


450 cc vloeistofgekoelde paralleltwin met 34,5Kw en 39,3Nm
Enkele 320 mm remschijf vooraan met J.Juan remklauw
FCC slipperkoppeling
Automatische koplamp en zelfdovende richtingaanwijzers
5 inch TFT dashboard met connectiviteit


Het ongeëvenaarde rijgedrag en de wendbaarheid van de 450NK veranderen het alledaagse woon-werkverkeer in een opwindend avontuur. 

Standaard voorzien van:
- Parallelle tweecilindermotor van 449 cc
- Met een 270° krukasafstelling
- 35 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min
- ABS / TCS
- Radiale remklauw
- Rijmodi
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- 5" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- Rijklaargewicht 165 kg
- en veel meer…..

Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion