Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2016

Garantie: Ja
30000 Km
CANDY RED
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2013 - aug. 2018
Modelcode: K50
Koppel: 125 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 2
Typenummer: 0A01

RVS-cilinderbescherms
Bos einddemper
Getint windscherm
Speciaal spuitwerk
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Automatic Stability Control (ASC) (0650), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Cilinderbeschermers, Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, getint windscherm, Handkappen (0589), Handvatverwarming, Keyless Ride (0193), Kofferdragers (0681), LED-koplamp (0192), LED koplampen, Middenstandaard, Rijmodi Pro (0224), Rijwielgedeelte zwart (0541), Schakelassistent Pro (0222), Sportdemper, Touring Pakket, Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590), Zwart motorblok (0568)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion