Nieuwsbrief:

Harry Meijer B.V.


www.harry-meijer.nl
020-6592580
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Alle motoren van Harry Meijer B.V.
55 motoren gevonden
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2024, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2022, 20600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 8000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 27400 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 33800 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2022, 1200 Km
Merkdealer
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 28.500,- p/mnd klik hier
2024, 4400 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 31.950,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2024, 4700 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2019, 65000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 28.500,- p/mnd klik hier
2024, 1700 Km
Merkdealer
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2024, 2300 Km
Merkdealer
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 3700 Km
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 31.950,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2018, 48200 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2016, 34100 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion