Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 R - 2004

91082 Km
Blauw metalic
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
bmw - r-1150-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette R 1150 R met twinspark, voorzien van: ABS, Topkoffer, cilinder beschermers, Remus sport uiotlaat, givi topkoffer, windscherm en handvat verwarming
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion