Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2022

Garantie: Ja
4600 Km
RACINGRED UNI
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2019 - 2024
Modelcode: K84
Typenummer: 0K21

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 216 x 86 x 142 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 06-07-2025
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Active pakket, Active pakket (0236), Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, LED koplampen, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Windscherm sport (0560)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion