Nieuwsbrief:

BMW  CE 04 - 2022

Garantie: Ja
8912 Km
MAGELLAN GREY METALLIC (GRIJS METALLIC)
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
bmw - ce-04
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Transmissie: Automaat
Modelreeks: jul. 2021 - 2025
Koppel: 62 Nm
Afmetingen (LxBxH): 229 x 82 x 115 cm
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 120 km/u
CO?-uitstoot: 0 g/km
Aantal eigenaren: 2

Deze CE04 wordt geleverd met Hoge ruit en Topkoffer
Incl.Snellader

Nu in onze showroom in Apeldoorn!
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Avantgarde pakket, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth, City pakket, Dagrijverlichting, Dynamic-pakket, Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Multimedia-voorbereiding, Pro buddyseat, Pro pakket, Rijmodi Pro, Snellader, Teleservices, Uitparkeer waarschuwing, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion