Nieuwsbrief:

Simako-BDM Elst

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Elst
31 motoren gevonden
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 27.750,- p/mnd klik hier
2023, 7224 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 2290 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2023, 1548 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2022, 9071 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2018, 26991 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 16860 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 48886 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 1504 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 15233 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 27179 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 43570 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2024, 12137 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2019, 28977 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 22174 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 2352 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 24948 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 15043 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2022, 7912 Km
Merkdealer
BMW M 1000 RR 50 YEARS M
BMW M 1000 RR 50 YEARS M
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 40404 Km
Merkdealer
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2021, 26210 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion