Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Van eerste eigenaar deze RS 660 origineel nieuw in Nederland geleverd .
Stoere motorfiets super goed sturend en rijdend en nog een keer wat anders.
Op kentekenplaathouder na geheel origineel.
Zeer fijn rijdende motorfiets voorzien van ABS, Traction Controll en nog veel meer.
Ook deze motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.
- Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.
Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging
Opties en Accessoires: Alarmverlichting, Boordcomputer, garantie, gear indicator, instructieboek, kentekenplaathouder, origineel sleutel set, Originele uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde parallel twin,4 kleppen per cilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 659 cc |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 100 pk / 73 kW bij 10500 tpm |
Max. koppel | 67 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Showa 43 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm |
Vering achter | Progressieve enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | ACID GOLD,LAVA RED,APEX BLACK |
Beschrijving | Ook de toekomst eerbiedigt de tradities van het Huis van Noale, van oudsher gerenommeerd om de innovatieve en opvallende persoonlijkheid. Met zijn sportieve karakter en verbluffende eigentijdse lijnen brengt de RS 660 de winnende race-ervaring van Aprilia op de weg. Het unieke ontwerp geeft vorm aan een compacte, lichtgewicht motorfiets, met slanke lijnen en perfecte handelbaarheid. De hoge stabiliteit bij hoge snelheden is een garantie voor een leuke en plezierige rijervaring. Onder de kleuropties vinden we het gloednieuwe Acid Gold dat het ontwerp en de jonge, dynamische persoonlijkheid van deze unieke motorfiets nog verder benadrukt. |
| Dealerschappen: MOTO GUZZI |
September 2017 zijn wij opnieuw gestart met een vernieuwde kledingshop.
We hebben mooie collectie helmen, kleding, schoenen, laarzen en andere benodigdheden. We hebben helmen van de volgende merken: HJC, IXS, SHARK en Schuberth. Van kleding: IXS, SECA, HELD, JHS en Grand Canyon. De kledingshop hanteert dezelfde openingstijden als van de motorzaak. We helpen u graag om een mooi compleet plaatje te maken met uw motor!
Graag tot ziens!
 | Huizen, Noord-Holland |
 | 035-5254276 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken