Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT - 2019

Garantie: Ja
68927 Km
Tricolor
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
honda - crf-1000-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen nog niet gepoest.

Maar door drukte en vele vraag vast op de site gezet.

Het gaat hier om de Automaat uitvoering.

Wel voorzien van een schakelpedaal zodat je ook kunt schakelen dit is een optie van Honda zodat je zeg maar een Quik shifter naast je automaat hebt.

Dit is het derde type wat in 2018 op de markt kwam met verschillenede rijmodi ,ride by wire ( geen gaskabels) en nog wat meer verbeter punten.

Motorfiets is op valbeugels en hoge ruit met ram mount na geheel origineel.

Motor heeft wat gebruikersporen maar dat mag met deze km stand.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, Bagagerek, Dual combined remsysteem, garantie, Handkappen, in hoogte verstelbaar zadel, Originele uitlaat, Quickshifter, Telefoonhouder, topkofferdrager, Valbeugel, Verhoogde ruit, Verschillende rijmodi, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: KAWASAKI in 1988 - Atsushi Okabe wint het Japanse Motorcross kampioenschap voor de tweede maal op rij op een KX 125 R. Een prachtige machine, de ZX-10 wordt aan het publiek voorgesteld. Deze machine heeft een aluminium E-box frame welke ontworpen is door Kawasaki’s raceteam-engineers. Met een gewicht van slechts 225 kg en een topsnelheid van 270 km/h doet het menig motorminnend mens likkebaarden. Op dat moment de snelste motor ter wereld. En hé, het is nog maar 1987 hoor. Ook wordt de ZX-4 in Japan in produktie genomen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion