Nieuwsbrief:

ZERO  XE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
WHITE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
zero - xe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden
EU verantwoordelijke: Zero Motorcycles Oester 12-18 1723 HW Noord-Scharwoude 072-5112014

LAAD OP ALS EEN PRO:
Aangedreven door een 74V 58Ah lithium-ion batterijpakket, kun je direct vanaf de motor opladen of de batterij eenvoudig in enkele seconden verwijderen voor handig opladen waar dan ook. Opladen is moeiteloos en flexibel: de 4,3kWh batterij laadt van 0-95% in slechts 5,0 uur op met een standaard 220V-stopcontact. Moet je je actieradius verlengen? Houd een reservebatterij opgeladen en wissel deze onderweg.
Nettokoppel: 58 Nm
Aandrijfkoppel van het achterwiel: 635 Nm
Maximaal motorvermogen: 20.1 hp (15.5 kW)
Topsnelheid (max.): 85 km/u

Prijs is exclusief afleveringskosten en verwijderingsbijdrage




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion