Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 R - 2019

Garantie: Ja
14515 Km
Grijs
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
yamaha - xv-950-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop
XV950 R
Super nette motor bouwjaar 2019

heeft +- 14500  km gelopen
prachtige grijze  XV950 Racer ABS 
De XV heeft  ABS
een mooi bekleed zadel en stofhoesen om de voorpoten te beschermen
De motor is helemaal origineel in al zijn eenvoud,
Nostalgie in een nieuw jasje uit de sports heritage lijn van Yamaha.  
kortom super nette motor  

De  motor verkeerd dus in zeer goede staat
Voor de verkoop zijn
Olie en oliefilter, en de remolie olie ververst
Remblokken voor en achter zgan
luchtfilter   zgan
Banden ook nog goed voor vele km 
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
zorgeloos rijden dus opstappen en rijden.
Incl 3 sleutels 
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  € 7185.- dit is incl afleverbeurt en garantie

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion