Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1700 WARRIOR - 2003

Garantie: Nee
71758 Km
Wit
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha 1700 CC WARRIOR. 

Wat een dikke Cruiser / chopper.

Al lang in bezit van laatste eigenaar. 

Hij heeft hem altijd netjes laten onderhouden. 

Voorzien van een Batwing in de kleur van de motor.

Er zit los bij een kleiner windscherm en een andere uitlaat die wat kleiner is als de originele ( zie laatste foto). 

Verder zit er nog een topkofferdrager met koffer bij , en het originele koplamglas en een open luchtfilter.

Zeer weing geld voor een originele Warrior.

Motor heeft wel wat poetswerk nodig. Lakwerk is wel netjes. 

Gewoon goed mee te rijden. En voor liefhebbers naar wens te verbouwen of nog mooier te maken.

Motorfiets staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Nog niet zo lang geleden voorzien van een nieuwe koppeling en primaire ketting.

Inruil is mogelijk. 




 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion