Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!

Laat je niet misleiden door het tijdloze fraaie uiterlijk van de XSR900, want onder die jaren 80 racemotorfiets-uitstraling schuilt serieuze hoogwaardige technologie. Hij wordt niet alleen geleverd met de soepele EU5+ 890cc CP3 motor met een ton aan koppel, maar hij is ook uitgerust met een lichtgewicht Deltabox-stijl chassis met Brembo radiale hoofdremcilinder, lichtgewicht Spinforged wielen en volledig instelbare vering (herziene hefinrichting voor meer progressiviteit).

De XSR900 is bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op een aantal van de meest iconische motorfietsen uit Yamaha’s verleden en is het resultaat van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.



De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion