Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2016

€ 6.190,- € 6.490,-
Garantie: Nee
14468 Km
GRIJS
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Stoer, stijlvol en vol karakter bij Select Motors

De Yamaha XSR 700 is een motor die klassieke looks combineert met moderne prestaties. Een prachtige nieuwe old school bike met de betrouwbaarheid en techniek van nu. Deze uitvoering is afgewerkt met een aluminium look geborstelde tank die direct in het oog springt.

Uitgerust met ABS en een gear indicator voor optimale controle tijdens het rijden. De radiateurbescherming zorgt voor extra duurzaamheid en de korte kentekenplaathouder maakt de strakke uitstraling helemaal af.

Wordt geleverd met drie sleutels en verkeert in keurige staat. Deze XSR 700 is niet alleen een feest om naar te kijken, maar ook om op te rijden. Wendbaar, krachtig en stijlvol tot in elk detail.

Te bezichtigen bij Select Motors, waar stijl en kwaliteit samenkomen.

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion