Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 ABS - 2014

Garantie: Ja
25973 Km
Zwart
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette en complete XJ6S Diversion!

Opties en accessoires:
ABS
Middenbok
Hugger
Seatcover
Korte kentekenplaathouder
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion