Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: YAMAHA 2+3 JAAR.
Basiskleur: Zilver of Grijs

Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion