Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
2 KLEUREN
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De geheel vernieuwde Yamaha Tracer 9 GT is lverbaar in 2 kleuren

Met Yamaha's beroemde Deltabox-stijl chassis en de CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 GT de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 GT een sportmotorfiets wanneer je dat wilt, terwijl hij ook perfect geschikt is voor toertochten met een passagier en bagage. Semi-actieve elektronische vering past zich aan je omstandigheden en rijvoorkeuren aan, terwijl andere intelligente technologie een uniform remsysteem met Vehicle Hold Control omvat en, als wereldprimeur, een nieuwe Matrix LED-koplamp die de lichtbundel automatisch aanpast om altijd maximaal zicht te bieden.

De TRACER 9 GT bruist van energie en zit boordevol specificaties die de verwachtingen van een 'middenklasse' overtreffen. Nieuw kuipwerk en een hoog, elektrisch verstelbaar windscherm dragen allemaal bij aan het comfort en aanpassingsvermogen van de GT, met nog meer ruimte voor een duopassagier en berijder, die het voordeel heeft van een in twee stappen verstelbaar zadel. Zoals de naam al doet vermoeden, heeft de TRACER 9 GT alles in huis om grote reizen te maken, maar hij is vooral ontworpen om een leuke en boeiende motorfiets te zijn.

De TRACER 9 GT is ontworpen om de Roads Of Life te trotseren en zit boordevol slimme techniek en ontwerpoplossingen om de best mogelijke rijervaring te garanderen. Lichtgewicht wielen, gemaakt met behulp van Yamaha's SpinForge-proces en voorzien van op maat gemaakte Bridgestone-banden, dragen bij aan een lichte en wendbare machine, die prachtig is afgestemd op het speelse driecilinder crossplane-motorblok en de hellinggevoelige elektronische rijhulpsystemen.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion