Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC ICE/TECH BLACK
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Garantie: Yamaha garantie 5 jaar

De TRACER 9 GT bruist van energie en zit boordevol specificaties die de verwachtingen van een 'middenklasse' overtreffen. Nieuw kuipwerk en een hoog, elektrisch verstelbaar windscherm dragen allemaal bij aan het comfort en aanpassingsvermogen van de GT, met nog meer ruimte voor een duopassagier en berijder, die het voordeel heeft van een in twee stappen verstelbaar zadel. Zoals de naam al doet vermoeden, heeft de TRACER 9 GT alles in huis om grote reizen te maken, maar hij is vooral ontworpen om een leuke en boeiende motorfiets te zijn.

De TRACER 9 GT is ontworpen om de Roads Of Life te trotseren en zit boordevol slimme techniek en ontwerpoplossingen om de best mogelijke rijervaring te garanderen. Lichtgewicht wielen, gemaakt met behulp van Yamaha's SpinForge-proces en voorzien van op maat gemaakte Bridgestone-banden, dragen bij aan een lichte en wendbare machine, die prachtig is afgestemd op het speelse driecilinder crossplane-motorblok en de hellinggevoelige elektronische rijhulpsystemen.

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
ABS, Bluetooth telefoonconnectiviteit, Bochtverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Elektronisch instelbare dempers, Elektronisch verstelbaar windscherm, Handkappen, Handvatverwarming, Ingebouwde navigatie, Keyless Ride, Led Knipperlichten, Led Matrix, Led verlichting, Middenbok, Navigatiesysteem, Rijmodi, Traction control, Usb aansluiting, Versnellingsindicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion