Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

5-inch 'connected' TFT-scherm
Zowel de TRACER 7 als de TRACER 7 GT zijn opgewaardeerd met een nieuw TFT-scherm met smartphone-connectiviteit. Het nieuwe 5-inch kleurenscherm biedt de bestuurder belangrijke informatie in een duidelijk, stijlvol en gemakkelijk te begrijpen formaat. Het nieuwe systeem biedt de keuze uit twee schermthema's. Het 'Touring'-scherm geeft informatie weer in een functionele en conventionele analoge stijl, terwijl het 'Street'-scherm een meer stijlvolle en eigentijdse uitstraling heeft.

Beide motoren zijn uitgerust met een Communication Control Unit (CCU) waarmee bestuurders hun smartphone via de gratis Yamaha MyRide-app aan het voertuig kunnen koppelen. Dit gebeurt via Bluetooth®. Zodra de smartphone is aangesloten kan de bestuurder allerlei informatie over inkomende oproepen, e-mails en berichten op het TFT-scherm inzien.

Dankzij nieuwe stuurschakelclusters met een ergonomisch ontwerp kan de bestuurder het nieuwe scherm gemakkelijk bedienen en allerlei opties instellen, waaronder de schermmodus.

Verbeterde remprestaties
De TRACER 7 en TRACER 7 GT zijn uitgerust met een herziene voorvork en grotere dubbele schijfremmen voor van 298 mm. Dit systeem biedt een uitstekende remkracht en een perfect remgevoel in elke situatie, of je nu in de stad van en naar je werk rijdt, of rondcruiset in de Alpen. De vernieuwde voorvork is speciaal ingesteld voor een meer gebalanceerde en veelzijdige rit, en met het nieuw geïntegreerde afstelsysteem kun je de veerspanning snel en makkelijk afstellen.


Belangrijkste kenmerken van de TRACER 7
Nieuw 5-inch TFT-kleurenscherm
Smartphone-connectiviteit
Groter formaat schijfremmen vóór
Subtiel verstelbare voorwielophanging
USB A in cockpit
Compacte halve kuip met stoere dubbele koplampen
Opwindend en koppelrijk 690 cc CP2-motorblok, EURO5-conform
Voorbedraad voor Quick-shifter
Lichtste in zijn klasse
Aerodynamisch windscherm, verstelbaar met één hand
Imponerende zitpositie met comfortabele ergonomie
Voorgevormd duozadel met comfort voor rijder en passagier
De brandstoftank van 17 liter zorgt voor een grote actieradius
Compacte LED-richtingaanwijzers, geïntegreerd in de handbeschermers

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion