Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Tenere 700 Rally 2025 is bij Termaat Motoren op voorraad!

Push your limits
De Ténéré 700 Rally is een zeer doelgerichte Adventure-motorfiets, voorzien van rally-techniek, waaronder een volledig verstelbare KYB-voorvork met lange veerweg en versterkte buizen, een carterbeschermplaat van 4 mm aluminium, lichtgewicht getande titanium voetsteunen en een slank kuipwerk. Deze Rally-versie onderscheidt zich door een uniek, op het erfgoed geïnspireerd kleurenschema met goudkleurige wielen en Yamaha’s iconische speedblock-ontwerp, aangevuld met het hoge voorspatbord dat synoniem is aan woestijnracers.

Met een dominerende zadelhoogte van 910 mm bieden het nieuwe zadel, de opnieuw ontworpen brandstoftank en het aangepaste koppelingsdeksel van de Ténéré 700 Rally meer flexibiliteit voor off-roadrijden. De cockpit is voorzien van een nieuw 6,3" TFT dashboard met een unieke ‘Raid’ lay-out die alleen de meest relevante informatie weergeeft die je nodig hebt wanneer je het meest uitdagende terrein opgaat. Weergegeven in de stijl van een rally roadbook, is het een van de drie dashboard lay-outs en slechts een van de manieren waarop je je rijervaring kunt personaliseren en aanpassen aan de omstandigheden.

Inclusief kosten rijklaar maken, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion