Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 EXTREME - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
yamaha - tenere-700-extreme
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: You Warranty (3+2)

De Ténéré heeft de wereld van Adventure-motorfietsen op zijn kop gezet als geen ander. De speciale combinatie van een lichtgewicht chassis met een CP2-motorblok met hoog koppel maken dit echt een opmerkelijke en veelzijdige machine. Nu is er een stoer nieuw lid in deze legendarische familie bijgekomen, en hij is gemaakt voor meedogenloze adrenalinezoekers.

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €400,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geďntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion