Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2018

Garantie: Ja
13091 Km
ROOD/WIT/ZWART
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
EEN \ZEER MOOIE YAMAHA SCR950 EN WEINIG KM 13091
HIJ IS VOORZIEN VAN EEN KLEIN WINDSCHERMPJE / LSL REM/KOPP HEVELS / ANDER ZADEL / ANDERE VOETSTEUNEN VOOR / ZIJKOFFERS/ USB AANSLUITING
DEZE MOTOR IS NOG GOED VOOR VEEL MOTOR PLEZIER
MEER INFO GRAAG EVEN BELLEN 
GRAAG TOT ZIENS
  • Kijk voor het volledige aanbod op onze website.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Melis Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion