Nieuwsbrief:

YAMAHA  NIKEN - 2019

Garantie: Ja
6850 Km
Granite Gray
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
yamaha - niken
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Yamaha Niken 850 # Bouwjaar: 2019 # Kilometerstand: 6850 # Kleur: Granite Gray #

De Niken is zo als je mag verwachten met deze kilometerstand gewoon als Nieuw! Prachtige motor die binnen gestald heeft gestaan en met goed weer bereden is. Ik heb de Niken in 2021 van eerste eigenaar overgenomen toen verkocht en nu voordat hij op internet weer terug ingerolen. Hij heeft bij de 1000 en 4850 kilometer een beurt bij de Yamaha dealer gekregen. Voordat hij op internet kwam is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter en is de rem olie voor + achter ververst. Het mag van zelf sprekend zijn dat de banden, remmerij, ketting en tandwielen als nieuw zijn. Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De Niken is opgebouwd met mooie accessoires. Zo is hij voorzien van originele Yamaha handkappen, Puig Donker getint windscherm, Zwarte Instelbare rem en koppelings hendel, Achterlicht met geintergreede knipperlichten, Carbon look healpleats, en een mooie Wielstriping. Fabriek af is de motor voorzien van ABS, Traction control (instelbaar), Cruice control, Handvat verwarming, verschillende rijmodi's en als kerst op de taart een Quickshifter die geweldig werkt en het rijden op de Niken nog mooier maakt! De Quickshifter werkt als een mes die door de warme boter gaat! De Niken word afgeleverd incl. instructie boekje, onderhouds boekje, factuur van onderhoud en alle drie de sleutels! De Yamaha Niken is zonder twijfel anders dan welke andere motorfiets dan ook, en dat maakt de Yamaha Niken net zo uniek. De Niken stuurt bijna als een conventionele motor, maar door het extra wiel aan de voorzijde geeft dat heel snel heel veel extra vertrouwen! Zowel bij het insturen en bij het uit komen van een bocht licht hij als een blok op de weg. Het is echt een geweldige machine met een hele hoge fun factor!

Zie foto's! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion