Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LINE UP: CYAN S
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 24 md+36 md beperkt

De MT-10 is afgesteld om een sensationeel gevoel van koppel te produceren voor de meest opwindende rijervaring. Dit is de krachtigste Hyper Naked ooit door Yamaha gebouwd. De MT-10 is vervaardigd met behulp van de allernieuwste motor- en chassistechnologie van de R1 en geeft je kracht, wendbaarheid en adrenaline.

De koning van de MT-serie eist totaal respect en het eerste dat je aandacht zal trekken is de compacte koplampconstructie en het agressieve ontwerp van de tank die de buitengewone mechanische schoonheid van de MT-10 benadrukken. En zodra je het diepe gebrul van het 998 cc CP4 motorblok uit de luchtinlaten hoort komen, weet je dat deze motorfiets de juiste keuze voor jou is.

Diep verborgen in het lichtgewicht Deltabox-chassis is een geavanceerd pakket elektronische rijhulpsystemen, ontworpen om je de hoogste mate van bestuurbaarheid te bieden. Met instelbare hightech-systemen die de tractie, slides, wheelies, de motorremkracht en de rembediening regelen, gedraagt de MT-10 zich precies zoals jij dat wil.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 2+3 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion