Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2016

Garantie: Ja
19452 Km
Zwart
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha MT 10 ABS

Bent u op zoek naar een krachtige en betrouwbare motor waar u alleen maar op hoeft te stappen en weg te rijden? Dan is deze Yamaha MT-10 ABS absoluut het bekijken waard!

Belangrijkste kenmerken:
- Kilometerstand: 19452 km
- Bouwjaar: 2016
- Kleur: Zwart
- Vermogen: 118 kW / 160 PK
- Motor: 4-takt
- Onderhoudsboekje + facturen aanwezig


Opties & Accessoires:
- ABS voor optimale remveiligheid
- Drie rijmodus voor een gepersonaliseerde rijervaring
- KTRC traction control (meervoudig instelbaar)
- Korte kentekenhouder voor een strakke uitstraling
- Quickshifter
- Handberschermer
- Comfort zadel ( tegen meer prijs)
- Akrapovic uitlaat (tegen meer prijs)
- Tot 12 maanden garantie mogelijk*

Waarom deze Yamaha MT-10?
Deze MT-10 verkeert in uitzonderlijk nette staat en is altijd zorgvuldig onderhouden. Dankzij de krachtige viercilinder en geavanceerde elektronische systemen biedt deze motor een indrukwekkende rijervaring, zowel voor sportieve rijders als voor lange tochten.
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.

  • Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
  • Garantie op al onze motoren
  • Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
  • Tevreden klanten zijn onze prioriteit
  • Jonge en nette occasions
  • Financiering is mogelijk!
  • RDW erkend
  • Inruil is mogelijk
Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes

Heb je vragen of wil je een proefrit maken? Neem gerust contact met ons op!
AE Motorbikes – Jouw betrouwbare partner in motoren!

Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!
 
  • Inhoud wordt geladen...

Opties en Accessoires:
ABS, Cruise control, Navigatie, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AE Motorbikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion