Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 Y-AMT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT CYAN
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja

MT-09 Y-AMT Ga voor een uitgebreide proefrit neem www.yamt-experience.nl en je kan hem zelf ervaren!!!

In de afgelopen tien jaar heeft de MT-09 zijn status als Yamaha-icoon verstevigd en nu is er een geheel nieuwe dimensie toegevoegd aan de Dark Side of Japan. Alle kwaliteiten die de MT-09 toonaangevend maken in zijn klasse zijn naar een hoger niveau getild met de introductie van de Y-AMT. Voel je meer één met de MT-09 dan ooit tevoren, concentreer je op de adrenalineverhogende acceleratie en de supernauwkeurige handling met versnellingswisselingen die zijn teruggebracht tot een sportieve en soepele schakeling met vingerbediening (MT) of een volledig automatische transmissie (AT).

= Bedrijfsinformatie =

Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan alle Japanse merken.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, en tot wel 24 maanden Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion