Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 S FAZER - 2004

Garantie: Nee
66441 Km
GRIJS
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Strak, betrouwbaar en sportief! Deze Yamaha FZ6S is een alleskunner met een pittig blok en comfortabele zit. Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als toertochten.
  • Wij hanteren scherpe handelsprijzen. Onze motoren worden aangeboden op basis van geen inruil en zo mee. 
  • Let op Motor Outlet Deventer verkoop motoren tegen handelsprijzen en geeft daarom geen garantie en ruilt niet in. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion