Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 FAZER ABS - 2009

24918 Km
N.v.t.
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
yamaha - fz-6-fazer-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha FZ6 Fazer – 2009 | 24.918 km | ABS | Valdoppen

 

Op zoek naar een sportieve allround motor met betrouwbare prestaties?



Deze Yamaha FZ6 Fazer uit 2009 is in uitstekende staat en klaar voor vele zorgeloze kilometers!

 

Bouwjaar: 2009
Kilometerstand: 24.918 km
ABS – extra veiligheid bij hard remmen
Valdoppen – bescherming bij een eventuele schuiver
Sportieve looks met comfortabele zitpositie
Fijne motor voor zowel woon-werk als toerritten

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion