Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AE - 2018

Garantie: Ja
27000 Km
GRIJS
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor is in topstaat met abs, rijmodi, cruisecontrol, electrisch instelbare vering en topkoffer.
Referentienummer: 1369

  • Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
    Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl

     Wij leveren de motorfiets af met:
    - 12 maanden garantie
    - Servicebeurt en aflevercontrole
    (Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
    - 2 Sleutels
    - Garantie en service boekje
    - Tenaamstelling / vrijwaring
    - Gratis 10 dagen allrisk verzekering
    - Gratis Check einde garantie
    - Vandaag kopen is vandaag rijden
    Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
    Inbegrepen op Via Bovag.

    VANDAAG KIJKEN, KOPEN EN RIJDEN

    Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
    Financieringen, wij werken samen met Motordreams en Numotorrijden.
    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon   : 0332534425
    - Whatsapp: 0619000666
    - Email: info@doornekampmotorsport.nl




     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Doornekamp Motorsport
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion