Nieuwsbrief:

VENT  BAJA 125 4T - 2024

Nieuw
Wit- rood
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
vent - baja-125-4t
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Met de naam X-RUDE we willen het karakter van het model onderstrepen waar de stijl al op anticipeert. Er wordt verwezen naar verschillende segmenten, variërend van het Café Racer-panorama tot de Scrambler. Een mix van elementen die elegantie uitstralen, maar tegelijkertijd een zekere sportieve neiging, waarbij bijvoorbeeld de graphics en enkele technische details worden opgemerkt die hem onderscheiden van andere voorbeelden uit de Vent-reeks. De afmetingen zijn ook meer uitgesproken, ondanks a 125 cc hart.
Het idee komt, zoals verwacht, voort uit een studie uitgevoerd door Marketing samen met het VENT Design Laboratory, om aan een breed publiek een 125-model voor te stellen dat kan voldoen aan de verwachtingen van jonge en oude enthousiastelingen die de wereld van de twee wielen naderen. Er wordt ook gekeken naar de trend richting het crossover-segment, d.w.z. modellen die in meerdere contexten kunnen worden gebruikt, van stadsasfalt tot niet al te veeleisende onverharde wegen.
Na de lancering van de 125 viertaktmodellen zijn we overgegaan op een concept dat verschilt van de traditie en klassieke schema's van het merk Valsassi.

De stijl wordt onderstreept door de ronde koplamp, de korte spatborden en de witte kunststoffen met opvallende graphics Natuurlijke stijl en van het gewatteerde zadel bruin suède. Dit nieuwe concept krijgt vorm Vleugel 3.0 omtrekframe in staal met belangrijke afmetingen voor de verplaatsing. Een nieuwe functionele instelling voor stabiliteit en comfort, met een nieuwe kalibratie van de ophanging met 16 mm RSV41 upside-down vork en RSV16 monoshock achter. Het remsysteem omvat Wave-remmen van 290 mm voor en 220 mm achter. Er is ook een CBS-systeem (Combined Braking System).
Het model wordt geanimeerd door een nieuw Minarelli 125 4T Euro 5-motor met variabele kleptiming met een nieuwe kop, een elektronisch injectiesysteem, de Variable Valve Actuation en dus een anti-hopping-koppeling.
Van het concept gaan we vervolgens over naar de productie, aangezien X-RUDE een nieuwigheid is voor het merk dat het voorstel uitbreidt met een model dat geschikt is voor verschillende doelen. De nieuwe Vent X-RUDE zal  op de markt worden aangeboden voor een prijs van 6799,00 euro.
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geďnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geďntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion