Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER - 2012

Garantie: Ja
92368 Km
Zwart metallic
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Goede degelijke motor met prima rijeigenschappen en fijne zitpositie. Hij lijkt zwaar, maar de balans is uitstekend. Het alternatief voor een Bmw.
Een 3 cilinder loopt soepeler als een boxermotor. Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, hendels, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Windscherm, Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion