Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRT - 2017

Garantie: Ja
55107 Km
Rood
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en complete motor de XRT is de meest luxe van de tiger serie. Dus ook zadelverwarming naast alle standaard optie's. LET OP dit is een BTW motor dus erg interessant voor de ondernemer.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.
  • Vrijdag 4 juli zijn we vanaf 15.30 de rest van de dag gesloten. Zaterdag 5 juli zijn we alleen op afspraak geopend. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion