Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE RS - 2024

Garantie: Ja
6100 Km
Carnival Red
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!

Merk: Triumph
Model: Street Triple RS
Datum 1st reg. Int.: 22-01-2024               
Kilometerstand: 6100   
Motorinhoud: 278cc
Vermogen: 131Pk / 95kW
Transmissie: 6-Versnellingen
Marge/BTW: Marge regeling van toepassing.

Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:
 
  • FlyScreen origineel Triumph (T.w.v. €265.-)
  • Dominator uitlaat systeem compleet (T.w.v. €565. + origineel aanwezig)
  • GP Wing Sweepdesign (T.w.v. €240.)
  • CruiseControl OEM Triumph (T.w.v. €440.-)
  • Bluetooth module OEM Triumph extra optie (T.w.v. €305.)
  • MonoSeat Triumph OEM Triumph (Bij-rijders steunen en Seat aanwezig)
  • EvoTech vooras beschermer (T.w.v. €75.)
  • EvoTech Radiator beschermer (T.w.v. €75.)
  • EvoTech Bobins (T.w.v. €35.)
  • QuadLock Mount telefoon (T.w.v. €60.-)
  • Afgesteld op de testbank bij Ruud Frederiks (Dynojet Goes)
  • Motor verkeerd in absolute nieuw staat!

Service:
- Geen afleverkosten of pakketten, onze advertentie prijzen zijn ten alle tijde volledig rijklaar!
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.

Algemene staat van de motorfiets:
Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!

Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.

Showroom bezoek & Afspraak:

Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 17:00
Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Zaterdag: 09:00 - 12:30
Zondag: Op afspraak geopend

Wij hanteren flexibele openingstijden, om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij een afspraak te maken alvorens u afreist naar onze Showroom.
Telefonisch zijn wij van 09:00u tot 21:00u te bereiken, uiteraard ook via Whatsapp.

Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!

BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen

E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Robert 0611523301 / Mike 0612035670

Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion