Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
BLACK FRIDAY DEAL!! Nu extra scherp geprijsd van €8450 voor slechts €8150.
De actieprijs is geldig t/m 30-11-2024 en is gebaseerd op geen inruil en zo meenemen (inruil uiteraard wel mogelijk).
Hele gave Triumph Street Triple RS met een geweldige sound dankzij de Scorpion uitlaat.
Daarnaast is deze Street Triple RS natuurlijk uitgevoerd met de Ohlins achtershock, een Quickshifter, dikke Brembo remmen en diverse riding modes die via het TFT display in te stellen zijn.
Deze Street Triple RS is keurig onderhouden en heeft in april 2024 zijn laatste onderhoudsbeurt gekregen. Banden en andere slijtage delen in goede staat.
Omschrijving
Optische staat: nette staat
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 58-MN-RX
Datum eerste toelating: 12-06-2017
Kilometerstand: 33830km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja
Opties:
- ABS
- Traction control
- Verschillende ride modes
- Quickshifter
- Ohlins vering
- Brembo remmen
- Scorpion uitlaat
- Triumph duo-cover (passagier zitje aanwezig)
- Handvatverwarming
- Bar-end spiegels
- Powerbronze bellypan
- Powerbronze flyscreen
- Barracuda knipperlichten
- Kijken en rijden?
Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp).
Inruil
In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.
Garantie
Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.
Financiering
Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden.
MotoToko: We buy motors, we sell passion.
> Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
> Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
> Inruil is mogelijk.
> Financiering is mogelijk.
> Garantie is mogelijk.
> Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
Volg ons
Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
Instagram: @mototoko.nl
Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
Boring x slag | 77.99|53.38 |
Cilinder inhoud | 765 |
Comp. verhouding | 12,65:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting met secundaire luchtinjectie. Elektronische gasklepregeling |
Ontsteking | |
Vermogen | 123|90,4|11,700 |
Max. koppel | 77|10,800 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, slipkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17,4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Voorzijde - twin-sparconstructie van aluminium buizen. Achterzijde - tweedelig hogedruk-spuitgietwerk |
Vering voor | Showa upside down BPF-voorvork 41 mm, veerweg voorwiel 115 mm. Instelbare compressiedemping, uitgaande demping en voorspanning. |
Vering achter | Öhlins STX40 monoshock met piggybackreservoir, veerweg achterwiel 131 mm. Instelbare veervoorspanning (borgringen), compressiedemping en uitgaande demping. |
Remmen voor | Dubbele, zwevende remschijf van 310 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen M50 met 4 zuigers, uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele vaste remschijf van 220 mm, Brembo schuivende éénzuigerremklauw, uitschakelbaar ABS. |
Voorband | 120/70ZR17 |
Achterband | 180/55ZR17 |
Wielbasis | 1,410 |
Lengte | |
Breedte | 735 |
Hoogte | 1,085 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 166 |
Leverbare kleuren | Phantom Black, Matt Silver Ice |
Beschrijving | STREET TRIPLE RS – DE ULTIEME STREET-PRESTATIES
Het topmodel uit de reeks, de nieuwe Street Triple RS, is de meest explosieve en adrenalinepompende Street Triple die wij ooit hebben gebouwd. Geboren voor het circuit en een scheurijzer op de weg: deze motor verandert alle regels en zet de nieuwe standaard.
Dit model heeft de hoogste specificaties, inclusief het krachtigste motorblok van de familie, Brembo M50 radiale remklauwen voor, een volledig instelbare Showa big-piston-voorvork, een volledig instelbare Öhlins STX40 monoshock achter, een extra rijmodus -track-, een rondetimer, een quickshifter en Pirelli Diablo Supercorsa SP-banden. |
Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto.
Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.
| Noordwolde, Friesland |
| 06-15206738 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken