Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 RS - 2020

Garantie: Ja
4991 Km
MAT ZWART
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Triumph Steet Triple RS!
We hebben de motor ingekocht van de eerste eigenaar.
Hele historie en alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.

Duozitje en voetsteunen voor passagier zijn inclusief.

Krijgt bij ons voor aflevering het nodige onderhoud.

Geen afleverkosten en 6 maanden garantie!
 

  • De getoonde prijs is inclusief:

    - Volle tank
    - Garantie
    - 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
    - Tenaamstelling
    - Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
    - Polijst- en waxbehandeling van de lak
    - Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.

    Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.

    Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, nieuwstaat, Originele uitlaat, Quickshifter, Rijklaar, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion