Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2011

Garantie: Ja
34000 Km
Zwart/Rood
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Triumph Speed Triple 1050

-Stoere Triumph speed triple 1050

-Bouwjaar 2011

-Pas 34000km

-Dikke 3 cilinder met 128pk!

-Aluminium instelbare rem en koppelingshendel

-Aliuminium renthal fatbar stuur

-Mivv sportuitlaat

-Achterzijde knipperlichten geïntegreerd in achterlicht

-Voorzijde kleine knipperlichten

-Bar end spiegels

-Korte kentekenplaathouder

-Afdekkap over duo zadel

-Originele onderdelen erbij aanwezig

-Staat op zeer goede banden

-Recent onderhoud gehad

-Boekjes en historie erbij aanwezig

--Inruil eventueel mogelijk

-PRIJS € 6250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)

  • Let op: op de vraag wat is de laagste, uiterste, minimale of hoe je het ook noemt prijs gaan wij niet in en geven wij ook geen antwoord op,  al onze motoren proberen we al voor een scherpe prijs aan te bieden, in sommige gevallen is de prijs nog licht onderhandelbaar naast de motor.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak.

    Inruil eventueel mogelijk. Bij de getoonde prijs komen geen afleverkosten of wat dan ook meer bij.

    Tevens nog meerdere motoren op voorraad zie onze website; 
    WWW.NEWTOWNBIKES.NL
    info@newtownbikes.nl
    tel:06-23561795

Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, knipperlichten, andere, Ledachterlicht, Ledknipperlichten, Motortuning, Quick shifter, Rem/schakelset, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, stuur, ander




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion