Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 ABS - 2011

Garantie: Nee
73258 Km
Wit
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Dubbele Arrow sport dempers
Brembo remsysteem
Seat cover
Belly-pan
Quick lock tanktas SW-motech
Navigatie montage steun

Informatie
Voorzien van een nieuwe kettingset
Volledige historie middels service boekje aanwezig
Deze motor is vanaf 2017 met een tellerstand van 24.571 bij ons voor de eerste keer in onderhoud gekomen.
Bij 62.973 heeft de motor nog een grote beurt gehad waarbij ook de klepspeling gecontroleerd is.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion