Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 400 X - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
triumph - scrambler-400-x
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Triumph Scrambler 400 X Britz
special.


De goedontvangen Triumph 400
Scrambler X, compleet aangepakt door
onze eigen Britz Custom shop.

Deze 400 X is door Britz bedacht,
uitgewerkt en gebouwd. De motor is
voorzien van vele accessoires en
custom spuitwerk, wat deze Scrambler
400 de mooiste in zijn soort maakt.

De Scrambler is voorzien van een
custom geborstelde tank in combinatie
met het compleet zwarte blok. De
uitlaat is vervangen voor een kortere
sportievere versie die aansluit op de
zwarte uitlaatbochten.

De motor is naast dit prachtige
spuitwerk voorzien van:

- Gele PIAA lights
- Puig flyscreen
- Hoge valbeugels
- Lage valbeugels
- Hoog spatbord
- Tail Tidy
- LED knipperlichten
- Dunlop Mission banden
- Gele koplamp

Naast al deze accessoires zijn alle
zijkappen, koplampring en tankdop
zwart gemaakt om de tank en de gele
lampen nog beter uit te laten komen.

Deze Scrambler 400 X Britz Special
staat nu bij ons in de winkel. Bel of
kom langs en rij deze maand nog op
deze custom.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blom Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion