Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 1200 XC - 2019

Garantie: Ja
7560 Km
Zwart
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
triumph - scrambler-1200-xc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     

Opties en Accessoires:
Tassenset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion