Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TRIUMPH ROCKET 3 TOURING
Bouwjaar 2011
24168 km
Zéér nette Rocket 3 Touring. Voorzien van groot windscherm.
Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Liquid-cooled, DOHC, in-line 3-cylinder |
Boring x slag | 101.6|94.3 |
Cilinder inhoud | 2,294 |
Comp. verhouding | 8.7 : 1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection twin butterflies, progressive linkage on primary butterflies |
Ontsteking | |
Vermogen | 106|78|6000 |
Max. koppel | 203|2500 |
Koppeling | Wet, multi-plate |
Versnellingsbak | 5 |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel, twin spine |
Vering voor | 43mm forks with fully shrouded uppers 120mm travel |
Vering achter | Chromed spring twin shocks with 5 position adjustable preload. 105mm |
Remmen voor | Twin 320mm floating discs, Nissin 4 piston fixed calipers |
Remmen achter | Single 316mm fixed disc, Brembo 2 piston floating caliper |
Voorband | 150/80 R 16 |
Achterband | 180/70 R 16 |
Wielbasis | 1705 |
Lengte | 2603 |
Breedte | 995 |
Hoogte | 1182 |
Zithoogte | 730 |
Drooggewicht | 395 |
Leverbare kleuren | Jet Black, Eclipse Blue / Azure Blue, Jet Black / New England White |
Beschrijving | |
 | Oudemolen, Noord-Brabant |
 | 0653836218 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken