Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 - 2017

Garantie: Ja
18696 Km
ZWART
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
triumph - bonneville-t-100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2017
Aantal sleutels: 2

Prachtige schadevrije BONNEVILLE T100
met ABS rechtstreeks van 1e
eigenaar.

Nieuw Nederlands geleverde TRIUMPH met
OH boekjes , alle OH facturen en 2
sleutels aanwezog en met 2 sleutels.
Slechts 18696km.

Inclusief windscherm + lederen
kofferset TRIUMPH.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn al ruim 30 jaar een betrouwbare partner in de
motorwereld. Wij verkopen 1e klas kwaliteit motoren,
sportauto's en USA Pickup Trucks voor een eerlijke en
betaalbare prijs. Tevens inkoop van bovenstaand.

Alle genoemde prijzen zijn gebasseerd op geen inruil maar
is uiteraard bespreekbaar. Op al onze motorfietsen v.a.
4500 euro is BOVAG garantie mogelijk of anders vermeld.

Inruil is altijd bespreekbaar op onze motoren en auto's,
vraag ons naar de mogelijkheden.

De beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan
onze showroom om de juiste prijsindicatie vast te stellen.
Is dit niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met
daarin een zo goed mogelijke omschrijving van uw motor of
auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Voor het maken van een afspraak of informatie over een
motor of auto mag u 7 dagen per week onze 24 UURS infolijn
06-53526767 bellen of WhatsApp'n.

Onze openingstijden :

Maandag t/m Woensdag : Uitsluitend na afspraak !
Donderdag t/m Vrijdag : 09.00 tot 18.00 uur.
Koopavond Donderdag : 19.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag : 09.00 tot 17.00 uur.

Onze extra service : Buiten bovenstaande openingstijden is
altijd mogelijk een afspraak te maken! Ook s'morgens voor
9.00 uur, s'avonds na 18.00 uur of in het weekeinde om uw
droom motor of auto te kopen. Uitsluitend afspraak buiten
openingstijden op telefoon nummer 06-53526767 (24/7)
U bent tijdens onze openingstijden van harte welkom in onze
showroom. De koffie staat voor u klaar! Graag tot ziens in
onze showroom in Oosterwolde.

Met vriendelijke groet,

Team Hoekstra Motoren BV

Showroom Motoren:
Waardeel 1
8431 NC Oosterwolde FR
Opties en Accessoires:
24 UURS Infolijn 06-53526767., 25 XXL Foto's zie onze website, ABS ( Anti Blokkeer Systeem )., BOVAG Garantie mogelijk., Dealer onderhouden., Druk en zetfouten voorbehouden, Eerste eigenaar., Gunstige betaal mogelijkheden., Inruil en garantie is mogelijk, Inruil is mogelijk., Inruil motorfiets is mogelijk., Koffer drager(s)., Koffie is klaar !, Korting op helm en kleding!, Lid BOVAG Motorfiets bedrijf., Midden standaard / middenbok., Onderhoud serviceboek aanwezig, Thuis bezorging is mogelijk !, Valbeugel(s)., Volledig gedocumenteerd., Vraag ons naar de voorwaarden., Windscherm.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoekstra Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion